Hyvän asiakaskokemuksen ja luottamuksen luominen
Hyvän asiakaskokemuksen ja luottamuksen luominen
- 04.12.2018 09:00 — 04.12.2018 11:00
- Uratehdas, Otavalankatu 9A, Tampere
Koulutuksen aiheena on hyvän asiakaskokemuksen ja luottamuksen luominen sekä ulkoisessa että sisäisessä myynnissä. Korkeakoulutetuillekin tavallisissa tehtävissä osa tehtävistä on usein tavalla tai toisella jonkin asian myymistä sisäisille tai ulkoisille asiakkaille. Myyjän ja asiakkaan välinen luottamus on olennaisen tärkeää hyvän asiakaskokemuksen aikaansaamiseksi ja onkin hyvä tietää miten ja millä keinoin edistää luottamuksen syntymistä ja siten hyvää asiakassuhdetta.
Luottamus ja uskottavuus on myös olennaisen tärkeää työnhakijan ja rekrytoijan tai tulevan työnantajan välisissä keskusteluissa. Tule mukaan kuulemaan MMA:n Joona Koivisto terveiset asiaan liittyen ja yhdessä pohtimaan, miten voit hyödyntää tätä tietoa työnhaussasi.
Joona Koivisto tulee kertomaan asiasta Myynnin ja Markkinoinnin Asiantuntijoiden (MMA) edustajana, mutta päätyökseen hän mm. kouluttaa myyjiä asiaan liittyen.